DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
Novinky

7.5.-8.5.- 2.kolo Parameta pohár Koryčany. Tak jsme podruhé jeli do Koryčan na závody, taťka, já s Codym a Barča s Dačim. Měli jsme stejné ubytování jak minule. Bylo to super, večer jsme měli takovou narozeninovou oslavu s jídlem a pitím. V sobotu jsem jela w.horsemanship a reining. V horsemanu mě Cody mile překvapil, tak jsme skončili pro mě super na 4.místě z 15koní. V reiningu bylo 11koní a umístila jsem se na 6.místě. Mám radost, že jsem si dovezla dvě stužky a taky že nám nepršelo a bylo pěkně:) Už se těším na příští rok, doufám že tam zase pojedeme:)

23.4.-24.4.- První letošní závody v Koryčanech. V pátek odpoledne jsme vklidu naložili Codyho do vozíku, zajeli jsme pro Barču Jarmarovou do Liboše, naložili jsme Dačiho a vyrazili jsme do Koryčan na ''béčkovy'' závody. Cesta byla bez problému a počasí super. Po příjezdu jsme dali koníky do boxů(boxy jsme měli super) a pak jsme šli jezdit do červené haly, Cody i Dači byli v pohodě, vubec nic na to neříkali Dali jsme koníky do boxů a šli jsme se podívat na naše ubytování, které je hned vedle areálu. Celou chatku jsme měli jenom pro sebe, krásný výhled na pastviny a rybník:) Večer byl super, jak jsme nakrmili, tak jsme se šli projít po Koryčanech, spíš hledat nějakou restauraci Nakoupili jsme si u ťamanů jídlo na snídani :D Skončili jsme nakonec v nějakym baru, kde strašně řvala hudba a bylo tam plno lidí. Dali jsme si ale dobrou pizzu, tak jsme aspoň něměli hlad. V sobotu se jeli závody. Jela jsem pleasure, tam jsem skončila sedmá, Cody byl překvapivě celkem vklidu a reining, ten jsem si užila jako můj první a Codymu to taky myslím vyhovuje. Škoda jen, že mi spadlo blby startovni číslo, jinak bych byla druhá Ale tak stane se a příště si na to dám pozor. Závody byli super, krásny počasí, dobrá atmosféra, sranda a skoro žádny nervy

10.4.- Licence ČJF v Kozlovicích. Já a Anička z chaty jsme si jeli udělat licenci do Kozlovic..já ČJF a Anička WRC :) naštěstí jsme obě udělaly! Celý den byla celkem zima, někdy zase sluníčko..prostě aprílové počasí :) Účast byla vysoká, čjf 17 lidí a ve wrc 9 lidí. Úspěšně to mám za sebou

22.3.- V pondělí Codynek oslavil 5.narozeniny. Spořádal plno mrkví a tvrdého chleba. Cody všechno nejlepší a zdraví po celý rok

6.-7.3. - Kurz s Pavlem Orlem. O víkendu se už letos podruhé konal reiningový kurz s P.Orlem na Lovecké chatě v Horce. Zrovna jak naschvál se muselo zase ochladit a byla teda pěkná kosa, ale jezdci i koně se myslím rychle zahřáli, jak se začlo pracovat. S Codym jsme se zase něco nového naučili např. přeskoky, kruhy a spiny. Mě se kurz líbil, Pavlik Orel vždy se vším vklidu pomůže a poradí. Tímto jsme se i rozloučili s Codyho kamarádkou Šaminkou, která odjela na lepší na pastviny do Zlína. Šamka se tam bude mít určitě super. Třeba se zase s Codym zanedlouho uvidí. Dvě fotečky od Hani Černochové:

Šamonty

24.12.09- Štědrý den u koní. Tak zase po roce nám přišly Vánoce! Sníh na poslední chvíli nestihl vydržet a Vánoce byly beze sněhu, skoro na blátě... Teď už jen ten Silvestr a začíná zase Nový rok.....

28.10.-Už je to rok, co jsme si Codynka dovezli ze Zálesné Zhoře. Utíká to teda hrozně rychle..
   před rokem   po roce :)

27.8.-Hanácký pohár. Ve čtvrtek se konal Hanácký pohár mládeže v Horce na Lovecké chatě. Na programu byly disciplíny jako obvykle, od haltrů až po rychlostky. Já jsem jela trail a pleasure. Sice jsme se neumístili ani v jedné disciplíně, ale já jsem s Codákem spokojená, je důležité si z některých lidí nedělat těžkou hlavu. Byly to naše poslední letošní závody. Jsem ráda, že už máme klid a nemusíme trénovat, takže teď pohodička.

23.8.-V neděli jsme si udělali výlet s koníkama k našim známím, kteří mají dům s obrovskou oborou pro jeleny a jinou zvěř. Bylo pěkné teplé počasí. Nasedlali jsme a vyrazili jsme si vyjet pár kopců. Nádherné louky, pole všude kolem nás. Koníci byli spokojení, že si můžou užívat v takovém prostředí, kde je naprostý klid, akorát byli trošku zadíchaní když si měli jeden trochu větší kopec vycválat, nejsou na to zvyklí u nás na rovině. Tam by byly nádherné vyjíždky do přírody, do lesa a obrovský prostor a nic tě nezastaví. Moc pěkný výlet.

18.7. se konaly JuJu závody na ranči v Zálesné Zhoři, počasí bohužel vůbec nevyšlo, očekávané pršení se vyplnilo a lilo celý den, byli jsme promočení a zmrzlí. Otevřeny byli třídy i pro jezdce s licencí, které jsme mohli jet i my. Halter se ještě stihl jet na jízdárně venku, ale pleasure se už musel jet v hale, kde jsem skončila na pátém místě. Codyho první závody jinde než doma. Bohužel se nemohlo moc opracovávat, hala byla zkrácená, kvůli tomu aby se tam vlezli ostatní koně, kteří třeba neměli ustájení. Já jsem radši přiletěla až na disciplínu, která se měla hned jet. Cody jak se ochladilo byl trošku akčtnější :)...Po krátké pauze se jel trail, kde jsem skončila třetí..V horsemanu jsem skončila šestá a pak se jel freestyle, kde jsem byla druhá. Zima byla celkem velká a už jsme neměli suché oblečení, v riflích, v kterých jsem jezdila jsem měla úplně mokry, chapsy si nemělo vůbec cenu dávat..Výběhy nedopadly zrovna nejlíp, tak snad to bude příště lepší. Ale závody byly uspořádané pěkně, ceny krásné, dostávali jsme tašky od první až po šesté místo...Děkujeme Žákům, kteří to pěkně zorganizovali i v takových podmínkách :) ...

11.7.- S koníkama jsme se jeli projet do Zálesné Zhoře. Chvilku jsme si potrénovali na jejich jízdárně :), tata si zašel do lesa a donesl si ''mega'' hřiby, koníci byli v ohrádkách moc spokojení.. Zase jsme se pokochali jak to mají Žáčci krásny..:) Bylo pěkné počasí a bylo to fajn, takže příště zase rádi přijedeme :)

9.7.- Opět jsme se vydali na ranč Lucky Valley za Karlem Barotkem. Tentokrát jsme nejezdili jen na svých koních, ale i na dříve závodních kobylkách, které byly super. Všechno jsme si ujasnili, jak co se má dělat...Pak jsme jezdili samozdřejmě i na našich koních. Zase je co trénovat na příště...

4.6.-Srandamač! V sobotu se konali závody na Lovecké chatě, které pořádala sekce WRC Benátky a JK Štarnov. První dvě disciplíny byly parkury 60 a 80cm. Potom horsemanship a trail, disciplíny byli dobře obsazené, v horsemanu jelo asi 14 koní a v trailu asi 16koní!! Já jsem jela horseman a trail. V horsemanshipu 5.místo a v trailu 3.místo...Aspon pro mě to bylo potom už hodně unavující, protože bylo hrozny vedro. Poslední dvě disciplíny byly barely a tyče. Pěkně uspořádané závody s dobrou atmosférou a taky se dostávali krásny ceny...Fotky ve fotogalerii

13.6.- Na Lovecké chatě se již letos po druhé konali westernové závody C+D, které pořádá ranch broken leg. Vyšlo pěkné počasí a závody probíhaly bez nijakých časových posunů. Já jsem jela až odpoledne závody typu C. Ráno jsme dojeli po kopytě na veterinu a trochu si pojezdili, v tom jsem zjistila že je v trailu přenášení břemene, tak jsem z toho měla trošku obavu, ale cody to zvládl bez problému. Koníky jsme šli vrátit domů, aby byli vklidu doma. Potom jsme přijeli i odjeli vozíčkem, takže jsme nemuseli po druhé absolvovat tu cestu.Jela jsem trail, horsemanship a pleasure. V trailu jsem neudělala spin ve čtverci, tak jsem nebyla hodnocená, ale hlavní je pro mě že šel cody moc pekne a vklidu. V pleasuru jsem skončila na pěkném 3.místě a v horsemanu jsem taky skončila 3., s Vercou jsme měli stejně bodů, ale rozhodlo couvání, kterým jsme si to trochu pokaziliJinak s Codym jsem za dnešek moc spokojená. Ted budeme odpočívat. V neděli jsme šli s koníkama za odměnu k rybníkům se trochu smočit. Bylo hrozny vedro, tak to bylo dobry. Cody už se vody tak nebál a hned tam ochotně vlezl, pak se vyválel v písku a byl samozdřejmě celej zaprášenej  Po cestě domů nás ještě tatka fotil jak paseme ve vysoké trávě..Koníci se asi na příští závody budou těšit...:)

16.5.- Trénink na ranči Lucky Valley v Zádveřicích. Když už máme svůj vozík, tak jsme museli někam vyjet a tak jsme se vydali do Zádveřic. Počasí sice ráno nevypadalo moc nadějně, ale za Zlínem už mokra ani památka. Koníci pěkně nastoupili, tak jsme mohli vyrazit. Po příjezdu jsme se šli pozdravit a dát koníky do boxů. Po chvíli jsme šli sedlat a jít si opracovávat do haly. Potom přišel pan Karel Barotek a začalo se s treninkem. Začali jsme spinama, což jsem super spokojená, protože pan Barotem nám vysvětlil jeho metodu, aby kůn spinoval úplně sám, což se mi líbilo. Pak práce a vysvětlení na přeskokách a já jsem začala s trailem,, cvalové kavalety apod. Dopoledne jsme měli odježděno, tak jsme si zajeli na dobrý oběd. Byli jsme přejedlí a chtělo se nám akorát tak spát, tím jsme začli hodinu odpoledne Odpoledne jsem dělala jenom trail, už vím jak dále pokračovat bez problémů...Koníky jsme ještě chvíli nechali odpočinout v boxe a mezitím jsme se se všemi rozloučili. Pak jsme bez problému naložili a jeli zase zpátky domů. Chtěla bych moc poděkovat manželům Julinovým a panu Barotkovi za rady. Od tud vždy odjíždím s dobrým pocitem a příště zase určitě přijedeme....

8.5.- Koupání koníků!
Dnes byl krásný slunečný den. S koníkama jsme měli namířeno k rybníkům v Horce. Koníci byli spokojení, oba dva se namočili,vyváleli a napásli.. Codynek se moc koupat nechtěl, já když jsem tam byla, tak jsem málem dostala infarkt, jak to bylo studenyale po chvilce jsem si zvykla a bylo to fajn. Šamka ta tam šla hned, té to vůbec nevadilo.. Jak jsem vylezla s vody, tak se Cody hned vyválel v písku asi třikrát, než se rozhodl kam si lehne...Koníci byli spokojení a odpočatí... Fotky jsou ve fotogalerii..

2.5-3.5. - Westernové závody typu B v Horce nad Moravou.Naše letošní druhé závody..Závody byly dvoudenní, takže celkem náročné! Já s Codym jsem jela Halter, Horsmen, trail+ trail s Samkou...V sobotu skončily závody brzo, v 13.00hod. začaly reiningy NRHA, kde byly zajety opravdu hodně dobré jízdy :)..pokračování bylo v neděli, kdy se jel trail, reiningy a rychlostky...V halteru jsme byli na 7.miste (z 8), v horsemanshipu 6.m (z 9), v trailu s Codym 5.m. a s Samkou 6.m. (z 8)...Jsem ráda, že už to máme za sebou..

!Náš nový vozík!
Konečně máme svůj vlastní vozík! Ted už nám nic nebrání v tom, abysme si mohli kdykoli někam vyjet....

4.4
.-První letošní závody. V sobotu se konali závody typu C+D na Lovecké chatě v Horce nad Moravou. Závody pořádala sekce Ranch Broken leg. Dopoledne byli "D" závody jako showmanship at halter, trail, w.horsemanship, w.pleasure, reining až po rychlostky. To samé se jelo i odpoledne v "C". Pro Codyho to byly úplně první závody a vůbec se nechoval nějak špatně, samozdřejmě, že nejel suprověale já jsem spokojená. Jeli jsme trail, tam jsme se umístili na 3.místě, halter na 1.místě a v horsemanshipu taky na 3.místě..Naštěstí vyšlo pěkné počasí, takže svítilo sluníčko a bylo teplo..

22.3.-Dnes Codynek oslavil své 4.narozeniny. Tak všechno nejlepší Cody!

14.-15.3.- Reiningový kurz pod vedením Karla Barotka na ranči Lucky Valley v Zádveřicích. Sešlo se osm účastníků. Jezdci byly rozděleni do dvou skupin, na dospělé a mládežníky. Jezdci se snažili naučit lépe motivovat své koně při práci. Zase jsem se dozvěděla novinky a "fígly" při různých cvicích. Na ranči byla moc příjemná atmosféra. Ráno jsme se vždy sešli v klubovně, kde bylo malé občerstvení a dohodli se, jak bude den probíhat,když se dopoledne odjezdilo, tak jsme byli převezeni na oběd. Odpoledne se v práci pokračovalo. Tak probíhala sobota i neděle. Večer  jsme se opět sešli v klubovně kde následovala diskuze a různé otázky na které K.Barotek odpovídal. Jezdilo se v krásné nové hale a koníci byli ustájení také v krásných boxech. Pro mě a hlavně pro Codyho to byla velká skušenost. Já bych jela příště určitě znova, kurz se mi moc líbil. Fotky jsou ve fotogaleriia na http://galerie.albumfotek.cz/25183/

31.1.-1.2.- Výkendový kurz s Pavlem Orlem na Lovecké chatě v Horce nad Moravou. Byl to Codyho první kurz, choval se slušněpřed tolikati konmi, to chudák ještě neviděl..Kurzu se zúčastnilo 8 jezdců, jezdci byli rozděleni do dvou skupin. Každá skupina šla jezdit dvakrát denně, dopoledne a odpoledne. P.Orel je ochotný a se vším poradí. Zase jsem se dozvěděla nové věci, na kterých teď budu pracovat. Mně se kurz moc líbil.

31.12.- Návštěva u nás doma v Křelově. Poslední den roku 2008 jsme se vydali na projížďku do Křelova. Svítilo krásně sluníčko, tak nám nebyla ani moc velká zima. Šli jsme k nám na zahradu, kde se koníci trochu napásli a my jsme si dali teplý čaj na zahřátí a z Vánoc ještě trochu cukroví..

24.12.- Šťedrý den!!! Konečně jsou tu Vánoce, akorát bohužel bez sněhu..Codynek dostal samozdřejmě taky dárečky, dostal super deku a ještě vánoční balíček...Já už jsem jeden krásný dárek dostala a to Codyho.DěkujuPotom jsme šli koníky napást, radši aby se nám ještě něco nestalo, ale stejně byla zima a pršelo..

21.12.- V sobotu jsme hrozně zmokli, tak naštěstí  se v neděli udělalo hezky, museli jsme toho využít. Tak jsme jeli na takovou menší vyjíždku a potom jsme trochu pojezdili na louce..

7.12.- V sobotu jsme šli s tatou asi na 2.hod. procházku s Codym směrem do Chomoutova...Nás bolely nohy a Cody se myslím taky trochu prošel..

16.11.- V neděli měl Cody trochu odpočinek, tak jsme je šli s Verčou aspoň napást.. Cody byl spokojenej že nemusí nic dělat a ještě si tak pochutná na krásné travičce..

28.10.- Přivezení Codyho do nového bydlení...

Tvorba webových stránek na WebSnadno.cz  |  Nahlásit protiprávní obsah!  |   Mapa stránek